Recenzie (53)
My Best Friend's Birthday (1987)
Your ass is grass and I'm the lawn mower!
Bojová loď (2012)
Ten patos snad ani komentovat nebudu, ale to chci tak moc, aby měl fantaskní film aspoň základní logiku? Jeden příklad za všechny - mimozemské systémy neberou jako hrozbu torpédoborec, který na ně nemíří, ale za to dálnice je teda hrozba děsná ...
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Posledních pár dílů mělo klesající tendenci a finále 1. série (ve srovnání třeba s Dexterem) bylo vyloženě slabý...
Nákaza (2011)
Přestal jsem si sahat na obličej.
Where the Hell is Matt? (2008)
Where the hell was Prague? :P
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Viděl jsem první díl a víc jich nebude:) Do nebe volající vykrádaní House M.D., děsivý amatérský dabing TV Prima (proč proboha?) a všeobecná malost z tohoto seriálu dělá velmi zbytečný pokus.
Snídaně pro psy (2007)
Hawlett byl jako herec výbornej (jako všude), ale scénař byl zklamáním. Pointa mi byla jasná už od poloviny filmu a kvůli tomu se divák zbytkem dosti pronudí...
Kajínek (2010)
In dubio pro reo, ale takhle opravdu ne:)
Sherlock (2010) (seriál)
Po prvním dílu
Hodina prasete (1993)
One law for the rich... Yes. Always.