Recenzie (18)
Marie, propuštěná z morálních důvodů (1932)
Tákže Annabella na Maďarskej strane. No, bolo to zaujímavé.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Áno, aj v ČSSR vznikali úžasné diela. :-)
Kúpili sme ZOO (2011)
Uhm, ani ja to neviem uchopiť.
Agent bez minulosti (2002)
Franku môžem, ostatok pomenej.
Láska nebeská (2003)
Tak a teraz to napíšem: každú chvíľu tu niekto označuje nejaký romantický film za gýč. A toto nemá v sebe kúsok gýča, pýtam sa ja. Veď na 5 metrov pred plátno z toho sála tá vykalkulovanosť tvorcov (byznismenov). Nemajte mi to za zlé, mala som len taký dojem.
Mrázik (1964)
Aj ja som tam bola, vodku a pivo pila... :-D
Zorro contro Maciste (1963)
Toto bolo fakt dobré.
Strašidlá zo Spessartu (1960)
Liselotte rozkošná ako vždy.
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Harald Reinl premietol na plátno dielo môjho prvého a najmilovanejšieho spisovateľa detských i terajších čias. VINNETOU!
Snehulienka a sedem trpaslíkov (1937)
Chcela by som byť pri premiére... Ach!