Obľúbené seriály (10)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Priatelia (1994)
Black Books (2000)
Nejlepší britcom všech dob! Britské seriály mám čím dál tím víc v oblibě a z těch co jsem viděl je na absolutním vrcholu právě tohle knihkupectví.
Pozůstalí (2014)
Newsroom (2012)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Firefly (2002)
Dexter (2006)
přesně tak.. prison break, heroes a dokonce i himym se už válej ve sračkách. třetí sérka dextera si ale pořád držela úroveň. měla to ale taky zatraceně těžký, když první dvě série byly boží :)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Perníkový tatko (2008)
Vůbec bych se nezlobil, kdyby seriál skončil 4. sérií. Byla by to skvělá tečka, Yo.