Recenzie (108)
Melancholia (2011)
Krajší koniec sveta som ešte nevidel.
Fighter (2010)
Na Cinderella Man sa to nechytalo ani náhodou.
Smrtonosná jazda (2011)
Už po prvej "action" scéne, kde onen fyzikálny zákon prepisoval históriu som mal kurzor skutočne na X. Tak prečo som to napokon dopozeral? Nekompromisný Cage? Jebateľná špinavovláska? Ale kdeže, nič z toho. Jednoducho už som dlho nevidel potenciálny odpad, tak som to chcel napraviť.
Všemocný (2011)
Začíname ako celkom solídny hlupák a končíme ako X-men čo vidí do budúcnosti.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Som rád, že sa niekto kompetentný uvedomil a dal tejto sérii konečne trochu úrovne. Dať autá na druhú koľaj sa ukázalo ako veľmi prospešné. O to viac sa dala upustiť uzda akcii, ktorej bolo viac ako vo všetkých predošlých častiach dokopy. Jasné, bolo pár "LOL" momentov, ale stále lepšie ako je*** tomu 300km/h v tuneloch ako sme mali možnosť vidieť v predchodcovi.
Listy pre Júliu (2010)
V Toskansku som bol a to bol jediny dovod preco som to pozeral a to prostredie je skutocne carovne. Film mal akurát pekné farby, inak asi nič.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Toto bola úplná fatalita, presne ako v Mortal Kombat kde vás na konci onen protivník potrhá na kusy alebo niečo podobné. Presne toto so mnou tento film urobil, úplne bezmocný som sa musel oddať onej spanil jazde planej megaultrafatalbrutal nápadov, ktoré neviem ako niekto dokázal podať na plátno tak efektne. Ak budem v budúcom živote režisér, chcem natočiť presne takýto film. :D
Funny Games USA (2007)
Tak toto bola celkom slusna haluz, na ktoru sa fakt velmi zle pozera ale v inom zmysle slova.
Sherlock (2010) (seriál)
Konečne po sto rokoch zase ten super "seriálový" feeling.
Prekliaty ostrov (2010)
Z otázky schizofrénie sa dá vyťažiť vždy niečo nové a zaujímavé.