Posledné recenzie (3)
Sherlock Holmes (2009)
čekala jsem klidnou intelektuální detektivku a hned v úvodu mi došlo, jak moc jsem se spletla :) i když jsem měla o proslulém detektivovi poněkud jinou představu, nakonec jsem se moc dobře bavila, nechybělo napětí ani inteligentní humor
Vzpomínky na lásku (2004)
Dávám šest hvězdiček...Abych u filmu zažívala téměř fyzickou bolest z nekonečného smutku a dojetí, tak to se mi ještě, myslím, nestalo. Woo-sung Jung osamocený doma s dopisem v ruce a nesnesitelnou bolestí srdce - hodně silný zážitek...
Prebudenie (2007)
Po přečtení obsahu jsem moc nevěděla, co zmíněné probuzení během operace přinese. Filmu přineslo spoustu nečekaných a dost šokujících zvratů a mi novou fobii z nepůsobení narkózy. Scéna, kdy si Hayden uvědomí, že pořád všechno vnímá, je opravdu hodně sugestivní...Zajímavý námět, jemuž odpovídá i délka filmu.