Recenzie (25)
Novinkový mix (2018) (relácia)
Ten Toren to prostě umí. Má skvělý přehled o novinkách ve filmovém světě a je super že se o nich podělí také s námi diváky. Snad nic víc k tomu nemůžu říct. toren9Hype !!!!!
EETerminátor: Den vyúčtování (2020) (amatérsky film)
Tak to jsem málem chcípl smíchy. Tak pěkně promakaný a ty záběry! No prostě si to zaslouží 5 hvězd.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Skvělé pokračování starého Karate Kid
Karate Kid (1984)
Ani vteřinu filmu jsem nelitoval, že jsem to slédnul. Nabitá nálož umění karate ve filmu.
Spider-Man (1994) (seriál)
Pro mě je to velká nostalgie. Spidermanovi nepřátelé... uplně bombastický. Prostě starej ale skvělej 90kovej séroš.
Rýchlo a zbesilo (2001)
Nejlepší díl z celý série. Já miluju japonský auta neboli JDM a tak jsem neodolal se podíval na tenhle bombovej film. Rob Cohen udělal svoji práci jak měl a scénář taky super. Dávám 5 hvězd
Premiér (2019) (seriál)
CO TO JE TOHLE?!
King Kong (2005)
Strašně dobře promakanej film s dobrým příběhem, skvělými herci a dobře zrežírovaný. Ale přijde mi zbytečně dlouhý a tak dávám 4 hvězdy.
Turbo-Charged Prelude (2003)
Je to dobrý krátký příběh o tom jak Brian dostal Nissana Skylinea R34. Dávám tomu 4 hvězdy, protože se mi to líbilo, mám rád sérii rychle a zběsile, atd... Doporučuji
Micbull (2019)
Pixar se zase překonal s dalším krátkomentážním snímkem Kitbull ze série Sparkshorts. Nádherný, užitečný, zajímavý a dokonce 2D. Doporučuju a dávám 5 hvězd.