Obľúbené filmy (9)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
U většiny filmových sérií to bývá tak, že první díl nějakýho filmu je lepší než druhý. U terminátoří série je to naopak, a vlastně tenhle díl je nejlepší z celý série. Je vidět, že James Cameron (režisér) si na režírování tohoto filmu dal opravdu záležet. Objevili se tam scény děsivé, ale i takové, které ve sci-fi filmech mají být. Musím řict, že na tu dobu je to opravdu povedený film a proto dávám 5 hvězd.
Rýchlo a zbesilo (2001)
Nejlepší díl z celý série. Já miluju japonský auta neboli JDM a tak jsem neodolal se podíval na tenhle bombovej film. Rob Cohen udělal svoji práci jak měl a scénář taky super. Dávám 5 hvězd
Le Mans '66 (2019)
Upřímně se mi chtělo brečet. Tak skvělý film jsem dlouho neviděl. Matt Damon a Christian Bale zahráli úžasně svojí roli, krásně zrežírovaný a ta chemie mezi Kenem Milesem a Carrollem Shelbym. Já vám říkám, že tenhle film byl celovečerní zážitek. Sice mě mrzí, že Ken Miles zemřel takhle, ale je to taky jeden z důvodů proč se na tenhle film podívat a proto tomuhle nadupanýmu filmu dávám 5 hvězd.
Autá (2006)
Návrat do budúcnosti (1985)
Rocky (1976)
Batman (1989)
Karate Kid (1984)
Ani vteřinu filmu jsem nelitoval, že jsem to slédnul. Nabitá nálož umění karate ve filmu.