Recenzie (1 925)
Láska až za hrob (1998)
Vtipný snímek veterána Petera Yatese se skvělým obsazením (Spader, Caine, Smithová)BTW-duchařské duo Ciane-Smithová je okouzlující.
Klub odložených žien (1996)
Typický feministický snímek-nicméně autorka knižní předlohy -Goldsmithová- bude pravděpodobně feministka až na půdu (soudě podle jejich ostatních knižních útvarů, kde zachází s ženami jako s ženskými terminátory s inteligencí Geeni Davisové a rychlopalnou mluvou Denzela Washingtona).Docela (malinko) jsem se bavil.
Sestra v akcii 2: Opäť v habite (1993)
Co to proboha je?Musí mít průměrnej film ještě jedno pokračování?A proč do toho tahaj morální rozkoly typický americký-černošký rodiny?
Sestra v akcii (1992)
Whoopi Goldbergovou zrovna moc nemusim a ani tady mě moc neuchvátila, ale zábavný to docela je.Maggie Smithová je ale jako „hlavní sestra“ mnohem lepší, ačkoliv ji akademie nerozdává Oscary „na potkání“.
Hook (1991)
Pro Spielberga docela netradiční film, ale docela zábavný a perfektně natočený.
Súboj titanov (1981)
Nevím proč tenhle film někdo považuje za klasický.To je snad vtip?Naštěstí se dnes filmy z tohoto období už netočí.Dvakrát sláva.
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
George Lucas prostě není dobrý scénárista ani režisér a už by mu to měl někdo říct!
Mars útočí! (1996)
Dost zábavný snímek, skvěle těžící ze starých béčkových filmů.Burton to opět zvládl naprosto bezchybně.
Neľútostný súboj (1995)
Naprosto bezchybný snímek (ač skoro tříhodinový) s perfektní režií Michaela Manna, kamerou Dante Spinottiho a hudbou Elliota Goldenthala.Skvělé výkony tu podává snad úplně každý, od DeNira, Pacina, přes Treja až po Fichtnera. Samotný závěr filmu je sice výborně natočený, což ale nemění nic na tom, že mi dost vadí to, jak to skončí (leč to prostě jinak ani skončit nemohlo) a taky třebas i to, že příběh některých postav zůstává nedořčený.
Leon (1994)
Výborný Bessonův snímek.Jean Reno a Natalia Portman zde podávají naprosto oslňující herecké výkony a samotné finále filmu je naprostoúžasné.