Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
zatiaľ najlepší seriál, aký som videl, až na tú 8 sériu. Tá ma dosť sklamala, a najmä posledná časť.
24 (2001)
1.séria -> 80%; 2.séria-> 90%; 3.séria->85%, 4.séria-> 70%; 5.séria -> 90%, 6. séria -> 60%, 7. séria -> 80%, 8 séria ->90%, 9. séria -> 60%