Obľúbené seriály (10)
Chobotnica (1984)
Jedna z nejlepších krimi co znám. Nejraději jsem měl díly, kde se objevoval slizký Tano, advokát Terasini a neuvěřitelně schopný Espinosa. A ta hudba.... naprosto nadpozemská záležitost. Ááááách. Neznám tísnivější atmosféru...
Columbo (1971)
Profesionáli (1977)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Vraždy v Midsomeri (1997)
Jistě, pane ministře (1980)
Mr. Bean (1990)
Černá věž (1985)
Randall a Hopkirk (1969)
páni, i po těch letech to má své nezaměnitelné kouzlo. Pravda, příběhy jsou jednoduché, ale to není v tomto případě vůbec na škodu, naopak. Divák má více času vnímat tu podivuhodnou atmosféru.....