Recenzie (355)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Masakr, vrchnost si žere, směje se a hoví v inkvizicích a následním zabavování majetku chudáků... Pán z Edelstadtu si na tom postavil živnost a vylidnil takto celé vesnice v okolí... Inu, po takovéhle tortuře by se i Kožený přiznal i k tomu co neudělal... Holt "doba temna" byla drsná...
Jasné nebezpečenstvo (1994)
...V návaznosti na film Vysoká hra patriotů se opět objevuje Jack Ryan , který čelí, coby hrdina ctící spravedlnost, čest i dobré mravy, jak Kolumbijské narkomafii, tak prezidentovým poradcům a prezidentovi samotnému a jeho naivní vypočítavosti... Určitě jeden z lepších amerických akčních filmů, kde hrdina ctí spravedlnost s určitou přirozeností jemu vlastní...
Hviezdna brána (1997) (seriál)
...Sci-fi s úžasnou výpravou a efekty sršící novými a novými akcemi dalších a dalších dílů... Film byl slabší, ale tahle série je těžce návyková, vidíte jeden díl a už se vezete na vlně fantazie... Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů...
Hviezdna brána (1994)
...Scénář, jenž se stal předlohou pro stejnojmenný, nyní již kultovní seriál... Emmerich opět boduje, nejsou mu cizí náměty z různých prostředí (katastrofická budoucnost v Den poté, koloniální válka versus boj o nezávislost viz Patriot, sci-fi s úžasnou výpravou Stargate...), hlavně když je to megalomanské...
Baraka: Odysea Zeme (1992)
...Úžasné... Pokud se chcet zamyslet nad svým životem i obyvateli této planety, jejíž jste součástí, pak neváhejte. Kvalitu hledejme i ve zkušenostech Rona Frickea coby kameramana (viz níže)... Zaujaly mě zrychlené záběry ze života města připomínající vysoce organizované mraveniště (viz přechody pro chodce a semafory) v kontrastu s poklidným životem indiánů a jiných domorodců... Výborná taktéž perfektně situovaná a podmanivá hudba doplňující tento "no coment" dokument do dokonalosti...
Damien: Omen 2 (1978)
...Opravdu děsivý zážitek... Možná ne až tolik děsivých scén, jako spíše způsob jejich provedení... Z toho kluka jsem měl strach i pár dní noční můry...
Na dotyk (2004)
...Káždopádně psycho zážitek... Zajímavé pojetí mezilidských vztahů, více méně jako ze života, kde lež a zapírání je někdy "výhodnější" než pravda... Jen pár herců (i když značné kvality) a dost rychle se měnících citových vztahů - no Nichols ještě pořád umí...
Ponorka U-571 (2000)
...Vůbec ne špatný film... Má ovšem smůlu, že má zdatnější soupeře v podání Das Boot nebo Hon na ponorku... I přes zajímavé téma točící se kolem šifrovacího stroje Enigma postrádám více bojových akcí, a když už jsou, tak unreal...
Kobra 11 (1996) (seriál)
...To musí být velmi drahý seriál, podle počtu zničených aut...
Dovolenka s Andělom (1952)
...Lidi neblbněte, je to prdel od začátku do konce... Na tu dobu opravdu skvělé hlášky Marvana i jeho osoba jako taková pobaví... Krásné to chvíle zájezdů ROH...