Posledné recenzie (10)
Neobyčajný svet (2022)
Ptal jsem se vlastních dětí (5,7,9), čemu ve filmu nerozuměly, a dozvěděl jsem se, že nechápaly, kde otec/děda vzal plamenomet a proč měl oranžové brýle. Takže pokud se děsíte toho, že se vás vlastní děti zeptají, proč se mají dva kluci rádi, tak byste s nimi o tom sexu už měli začít mluvit, aby to nejmírnější, co donesou domů, dalo vyléčit antibiotiky…
Láska a iné závislosti (2010)
Osobně moc na romantické filmy nejsem, ale na tohle se koukalo dobře. Oceňuji, jak film i AH pracovali s tématem Parkinsonovy nemoci. Závěr možná může připadat jako klasický “Hollywood”, ale já to asi vidím složitěji.
Ferdinandovy zahrady (2017) (relácia)
Chápu, že ta část populace, která čekala dalšího Přemka Podlahu, musí být nutně zklamaná. Nicméně Ferdinand Leffler v pořadu ukazuje, že zahrady jdou dělat i jinak než jako výstavka ze zahradnictví umístěná na trávníku za zdí z betonových tvárnic. Zahrady představené v tomto pořadu jsou nápadité a jejich realizace nemusí nutně znamenat průvan v peněžence, když si něco holt uděláte vlastníma rukama a na stromy si počkáte - těch deset - dvacet bříz nemusí být nutně o velikosti paneláku, a dvoumetrový stromek je záležitost cca 100 až 200 korun. A tak je to o všech položkách na seznamu - neupravené dřevo z místní pily bude taky levnější než prezicně na míru udělaný vysoký záhon.