Obľúbené seriály (9)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Tak tento seriál je asi nejlepší co jsem kdy viděl. Já žeru úplně každý díl a každé slovo, které tam padne. Scofield je opravdový génius, až se někdy divím, jak dokázal všechny přechcat. Ale největší vatař je T-bag, fakt borec jak cip, každá další vražda je pro něho jako špatný parkování. Útěk je opravdu špička mezi seriály.
Krok za krokom (1991)
Tak to je v klidu seriálek. Největší máza je Koudy, je úplně vygumovaný a má hrubé hlášky.