Posledné recenzie (70)
Česko na grilu (2024) (relácia)
Tak tohle se nepovedlo. Nuda od sklepa na půdu. Horší než "Peče celá země" a to je co říct.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Marnost nad marnost. Není mi líto Macháčka, který za tuzemák i obchod vykrade, není mi líto Ciny, který je prostě špatný herec a není mi líto ani Nohy, který neumí nic jiného než alkoholika, ale té Aničky Fialové mi líto je. Styděl jsem se za ni. Úžasný ve Vinařích, famózní sestra Lídy Baarové a neskutečně uvěřitelná Iveta. No a pak toto. :( Snad se ten seriál probere.
Ruiny (2008)
Předpokládám, že ti, co hodnotí 2+ jsou kategorie 25- a nepoznali, co je dobrý horor nebo thriler.Tento film je kombinací Adéla ještě nevečeřela (rostlina) a ranných dílů Akta X (červ). Postavy se chovají naprosto nesmyslně. S nikým necítíte. Na konci si přejete, aby už, kurva, všichni chcípli.