Recenzie (221)
Metoda (2005)
,,,scena s hadzanim lopty narusa pomyselne equilibrium zmyslu dejovej harmonie a vulgarizuje kompaktnost celku tohto herecky zvladnuteho projektu ,,,
Livide (2011)
... v ramci svojho zanru urcite nadpriemer .. umelecky snad zvladnute ... logika spravania sa Lucie /Chloe Coulloud/ ma rusila natolko ,ze davam 3*** z milosti !!!! ../nepokojna je vtedy ked sa este nic nedeje ...ked jej ide o zivot ,,riesi krizove situacie bez akehokolvek znepokojenia s prehladom ,,, logicke vnimanie reality cloveka ohrozeneho na zivote a s tym aj jeho suvisiace prejavy smerujuce k zachrane zivota ,,tento fenomen je Achillovou pätou tohto reziserskeho dua ,,,co bolo badat aj v projekte INSIDE ....
Velký útok zombies (1980)
na csfd vladne zasada co ceske - to dobre .... ja tento nazor urcite nezdielam ... ked porovnam zanrovo zhodny film ...napr. Svankmajerov : Šílení a Nightmare City ,,tak mi jednoznacne vychadza ze Šílení ma asi 10% horrorových atribútov a Nightmare City 300% ,,,takze niet co riesit ...80 - 90 %,, originalna , prepracovana zalezitost ,,na mnoho filmov clovek mozno zabudne ..ale na tento urcite nie ....
Lidice (2011)
.... keď sa v Nemecku znova na scénu dostanú nacionalisti , tak sa možno dočkáme aj dvojky ....
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
90%
The Tooth Fairy (2006)
...tematicky unik zo stereotypu vrazednych motivov..originalitou rozhodne zaujme ...na rozdiel od situacnej logiky spravania sa jednotlivych akterov, avsak na tento aspekt neprihliadam, nakolko absencia dejovej a situacnej logiky je z mojho pohladu signifikantnym znakom sucasnej komercnej filmovej tvorby ...z mojho zretela svojrazny motiv vydobil tomuto projektu nadpriemer...75 % ... **** ...
Vec (2011)
tak z toho filmu by som bral akurat ten zaver ,,medzi titulkami ,,,inak bieda ....*** z milosti
Heart of Karl (2008)
...masky a muzikalne podfarbenie ...by postacovali aj pre projekt vacsieho rozsahu ,,,amaterizmus je vsak badat na kazdom kroku ,,niektore pohyby kreatur /mozu u niekoho vyvolat zrejme aj usmev/ ,,vrzgot vypravnych rekvizit ..podla mna aj kratka stopaz ,,deficit napätia, mi nedovolia hodnotit toto dielko vysoko nad priemer /max 65 % /
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
...veľkolepé..nemám slov....
Resident Evil: Afterlife (2010)
o nič horšia ako trojka ..určite však viac prešpikovaná nápadmi v pozitívnom aj negatívnom slova zmysle...67 percent