Recenzie (1 436)
Vraždy podľa Judáša (1999)
Film není špatný, ale naprosto postrádá atmosféru.
Túžba smrti (1974)
Skvělá myšlenka, ale mohlo to být lépe natočené. Charles Bronson se pro roli dobře hodí.
Stará puška (1975)
Skvělý film se zvláštní tísnivou atmosérou. Naprosto mě nadchly akční scény, které jsou skvěle realisticky, syrově natočené. Flashbacky byly zajímavé, ale poněkud děj zdržovaly.
Most cez rieku Kwai (1957)
Podle mého malinko přeceňovaná klasika. Prostředek filmu byl poněkud zdlouhavý (místy). Možná zapůsobilo také to, že jsem nedokázal plně sympatizovat ani s jednou postavou. Alec Guinness je posedlý kázní a podle mě je to opavdu kolaborant. Přece není možné, aby postavil skvělý most nepříteli. William Holden se zase snaží ze všeho vyvlíknout. Je to takový bohém. Ovšem hrají to skvěle a závěrečná půlhodina je úžasná
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Na první shlédnutí nic moc, na druhé dojetí největší. Místy se mi chtělo brečet.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Skvělá nepřetržitá adrenalinová akce. Skoro jako bych tam byl.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Nejslabší pokračování. Stále více komediální. Danny Glover a Mel Gibson začínají být trapní. Na druhou stranu je tady skvělá akce Jeta Li.
Demolátor (1993)
Jeden z nejlepších filmů Slye. Ne kvůli akci (ta je taky dobrá), ale hlavně kvůli skvělým vtipným hláškám ve skvělém podání Wesleyho Snipese. Také je tady skvělá Sandra Bullock. Pokud tenhle film nebudete brát vážně, skvěle si to užijete.
Blade (1998)
Prostě nuda. Spousta akce, která mě nesebrala, docela trapné hlášky Wesleyho Snipese a úplně stupidní scénář.
Misery nechce zomrieť (1990)
Koncert pro Kathy Batesovou a Jamese Caana. Skvělá režie. To napětí, když se Caan nestíhá s vozíčkem schovat.