Recenzie (1 436)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Po druhém skouknutí jsem si uvědomil, že tenhle film je naprostá bomba. Svižná režie, skvělý scénář u kterého musíte neustále dávat pozor a parádní herci v čele s Rusellem Crowem a Guyem Pearcem. Jenom nechápu proč Kim Basingerová dostala za svou roli Oscara.
Frajer Luke (1967)
George Kennedy si toho Oskara zaslouží. Jinak dechberoucí film o vzbouření se proti systému se skvělým Paulem Newmanem.
Bláznivá strela 2 1/2: Vôňa strachu (1991)
Zase pořádná dávka humoru. Leslie Nielsen opět nezklamal. Některé gagy jsem prostě nerozchodil.
Vikingovia (1999)
Námět není špatný, ale ta režie nestojí za nic. Akční scény jsou krátké a není skoro nic vidět.
Letisko (1970)
Podle mě nejde ani tak o tu bombu jako o zajímavé osudy několika lidí, které se protly. Hodně mě zaujal efekt rozpůlené obrazovky. Líbilo se mi kvalitní herecké obsazení.
Dům voskových figurín (1953)
Určitě klasika a je docela sranda se na to dnes podívat.
Posledné stretnutie (1981)
O dost slabší, ale Sam Neill stojí za to.
Damien: Omen 2 (1978)
Stále skvělý film. Ty vraždy už jsou lehko odhadnutelné. Ale závěr stojí za to.
Túžba smrti 2 (1982)
Je zde o něco více akce a není špatná. Celková kvalita je skoro stejná jako u jedničky.
Daredevil: Obhajca nevinných (2003)
Tenhle film stojí za vidění. Ale ne kvůli Benu Affleckovi, jehož postava je naprosto nesympatická, ale kvůli skvělému Colinu Farrellovi a také M.C.Duncanovi. Uzemnily mě šíleně trapné milostné dialogy.