Obľúbené seriály (10)
Pán času (2005)
Ke shlédnutí jsem byla "donucena" velkým množstvím whovianů v mém okolí. Po několika dílech jsem na sobě mohla pozorovat přeměnu ve whoviana i já. Teď už si díly nepokrytě užívám, směju se a pláču jako by šlo o příběhy mých přátel. Doctore, dokázal jste to!
Četnícke humoresky (2001)
Trojan a Töpfer...dokonalá kombinac. Seriál plný humoru, akce, silných mužů a krásných žen. Můj dojem z toho umocňuje i podobnost v chování vrchního Arazíma a mého táty. A mimo to jsem strávila s Humoreskama více jak dva týdny v kuse :)
M.A.S.H. (1972)
Další kultovní záležitost, tolik let ten seriál znám a stejnak dosud nemám pocit že bych viděla všechny díly. Postavy tak reálné Hawkey k pomilování :), Šťabajzna k nakousnutí a Frank k nakopnutí.
Priatelia (1994)
Seriál který i když uvidíte každý den, tak vás pobaví. Prostě kultovní záležitost. Ach ty hodiny koukání, když jsem byla nemocná ...
Vikingovia (2013)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
This serial isn't going to be ... it is LEGEN ..... wait for it .... DARY.
Teória veľkého tresku (2007)
Fyziku nesnáším, matematika mi nikdy nešla, chemii jsem zapudila v páté třídě ale tohle je prostě třesk. A díky bohu za Penny :D
Hra o trůny (2011)
Sherlock (2010)
Zběsile projíždím televizní program a s hrůzou křičím... "jen čtyři díly?!?!?!" Tak teď nevím co budu dělat.