Recenzie (4)
Stoupat jak dým (1978)
Aj napriek výbornej hudbe a silnej 70s atmosfére nemôžem dať viac ako tri hviezdy. Film sa vezie na vlne jednotvárneho drogového a sexuálneho humoru. Veľkým pozitívom je však autenticita snímku, z ktorého srší, že vznikal v drogovom opojení jeho tvorcov aj protagonistov.
Ružové sny (1976)
Ružové sny si získali moje srdce už od úvodných sekúnd. Iva Bittová a Juraj Nvota, ako si ich nemôžem pamätať, sú veľmi sympatická mladá láska a aj vďaka krásnym záberom západoslovenského vidieka a výbornej hudbe dávam plné hodnotenie.
Druhá šanca (2005)
Žiaden z boxerských filmov ma tak neupútal zábermi z ringu ako Cinderella Man. Russel Crowe je v tejto hlavnej roli ako ryba vo vode a vy Jamesovi J. Braddockovi celých 144 minút proste musíte fandiť v ringu aj mimo neho.
Podraz (1973)
Neuveriteľne uveriteľné retro s najsympatickejšími podvodníkmi v dejinách filmu. Dokonalý scenár rozdelený do siedmich kapitol, skvelé herecké výkony a kultová hudba. Film, ktorému sa nedá nič vytknúť a po každom videní len hľadám šiestu hviezdičku v hodnotení...