Recenzie (158)
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Že to bude lepšie ako DEATH PROOF som nečakal, ale že to bude lepšie ako TRANSFORMERS, to asi nečakal nikto. :)
8. míľa (2002)
Fuck this battle, I don't wanna win, I'm outtie. Here, tell these people something they don't know about me.
Ajťáci (2006) (seriál)
"Pamätáš keď bol internet takto pomalý? Človek bol hore celú noc a videl 6 ženských."
Sadistický rituál (1970)
Ja by som len doplnil Bluntmana, že je to strašná sračka.
Pekelník II - Zviazaný s peklom (1988)
Perfektná atmosféra v prvej polovici ("I'm in hell. Help me!") sľubovala film o triedu lepší než skvelý, no predsalen komorný a low-budget prvý diel - vyzeralo to na podobný upgrade, ako PHANTASM 2 versus originál. Pekelne temný horror sa ale v druhej polke mení na fantasy naháňačku v zadymených kulisách s debilnými trikmi.
Traveler (2007) (seriál)
Slušné tempo, ale TRAVELER pricestoval v nesprávnu dobu. Po druhej sérii PRISON BREAK som vážne unavený z naháňačiek americkými ulicami, veľkých sprisahaní a očisťovania mena.
Náuka o snoch (2006)
Poznáte ten pocit, keď je film presne taký, ako čakáte, no zároveň úplne iný? Asi by som si prial aby to bolo viac o hlavnom páriku, resp. IBA o hlavnom páriku a ich láske (ako VEČNÝ SVIT), alebo som proste čakal niečo trošku menej artové (opäť ako VEČNÝ SVIT - to bol takmer nerealizovateľný kompromis medzi divným artom a dojímavým Hollywoodom). No za to, že je tu scéna, na ktorú nezabudnem (telefonát zo sna) a tiež za to, že film má srdce, zaokrúhlim hviezdičky hore.
Gantry Row 13 (1998) (TV film)
Televízny strašiak s hitchcockovským poviedkovým námetom, no príliš rýchlo upadajúcou atmosférou. Spolu s ňou upadal aj môj záujem o film a tak nado mnou asi v polovici zvíťazila zvýšená teplota a zaspal som. A poviem vám, bol to zážitok. Spánok sa mi prelínal s realitou, vlastné zlé sny s dianím vo filme a zobudil som sa na záverečné titulky, ktoré sa môžu pochváliť pekne mrazivou hudbou. A po dlhej dobe som sa bál pohnúť z postele. Antibiotiká holt robia svoje, ale na to pri hodnotení filmu nesmiem prihliadať. :)
Pád do tmy (2005)
Skôr než husté peklo v temných a úzkych priestoroch jaskyne ma bavila atmosféra, ktorá vo filme vládla pred zostupom - nehoda a jej stopy na psychike hlavnej hrdinky. Tam dolu je to už "len" "obyčajný" survival, aj keď samozrejme špičkový. A iný záver by som privítal s otvorenou náručou. To však nič nemení na tom, že hrôza pod zemou je nakrútená výborne a príšery naozaj naháňajú strach, čo je v dnešnej dobe asi tak ojedinelé, ako nepreskúmaná jaskyňa. PÁD DO TMY sa nás snaží presvedčiť, že horrory na tom v súčasnosti vôbec nie sú tak zle. A ja som mu na chvíľu aj uveril.
Dannyho jedenástka (2001)
Štýlová gangsterka tak trochu v duchu Ritchieovského britpopu, no podstatne menej komediálna a podstatne viac premyslená v pláne akcie. Jednotliví členovia Dannyho jedenástky sú adekvátne pestrí, no akási charizma či aura okolo nich nefunguje tak, ako tomu v podobných snímkoch býva (či už v dokonalom ZBAĽ PRACHY A VYPADNI alebo v sobotňajšej oddychovke ITALIAN JOB). Možno práve preto mi príliš k srdcu neprirástli, tých pár hlášok ma nebavilo a koniec ma nenechal v túžbe stretnúť sa s nimi znova. Napriek tomu sa s nimi ešte dvakrát stretnem. V rámci mainstreamu rozhodne elegantné a na úrovni, ale osobný dojem maximálne na 7/10.