Obľúbení režiséri (10)
Je třeba něco dodávat? Já si myslím, že ne... tenhle režisér už je prostě klasa a (téměř) vždy sázka na jistotu. Osobně si myslím, že žádný americký režisér nemůže být lepší!
Nejoblíbenější film: E.T. - Mimozemšťan (1982)
Nejlepší novodobý režisér, který je ale zároveň neuvěřitelně inteligentní - jeho filmy nás nevodí za ručičku a často o těch filmech musíme přemýšlet, jelikož mají buď vrstevnatý děj, a nebo jsou vyprávěné nechronologicky. Upřímně tohodle filmaře fakt obdivuju a těším se na jeho další filmy.
Nejoblíbenější film: Počátek (2010)
Geniální filmař s jasným cílem - dostat diváka do depky. A ono se mu to daří! Jeho filmy jsou (většinou) temné a depresivní, ale zrovna u něj mi to vůbec nevadí, protože takové typy filmů mu sedí jak prdel na hrnec.
Nejoblíbenější film: Sedm (1995)
Vizionář, který předběhl dobu. Téměř každý film od něj znamená revoluci, co se týče filmových triků a já si osobně tyto "trikové" podívané fakt užívám!
Nejoblíbenější film: Titanic (1997)
Občas mu to nevyjde (Kill Bill), ale většinou od něj dostanu neuvěřitelně originální a krvavou podívanou, která je navíc natočená s láskou (Pulp Fiction, Hanební Parchanti)
Nejoblíbenější film: Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Někdo může říct, že jde pouze o obyčejného, nijak zvlášť úžasného řemeslníka. Já tohodle chlápka ale fakt žeru - nikdo neumí točit životopisné filmy tak, jako on!
Nejoblíbenější film: Čistá duše (2001)
Člověk, který experimentuje a střídá žánry - už jen tady za to by měl moje uznání. Jenže tenhle člověk umí ještě vytvořit naprosto parádní vizuály, které sežeru i s navijákem a navíc filmařské řemeslo ovládá jako málokdo.
Nejoblíbenější film: Gladiátor (2000)
Neuvěřitelný borec, který si mě získal hlavně svým debutem.
Nejoblíbenější film: Americká krása (1999)
Záruka kvality, alespoň pro mě. Když se chopí nějakého napínavého thrilleru s akčními prvky, je to vážně skvělá podívaná!
Nejoblíbenější film: Collateral (2004)
Matthew Vaughn
Najlepšie filmy:
X-Men: Prvá trieda (2011)
Hviezdny prach (2007)
Kingsman: Tajná služba (2014)