Recenzie (62)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Dlouho jsem se bránila sledování tohoto seriálu, seriály jsou totiž žrouty času. Pak jsem se rozhodla cesty do práce a do školy využít právě tímto způsobem a zaručeně to nebyla chyba. Směju/usmívám se celou cestu a jednou jsem i zapomněla vystoupit. Skvělý pohled na vztahy, více druhů humoru a tak trochu ze života. Jsem sice u první série, ale stejně musím nadšeně napsat komentář.
Antikrist (2009)
Vizuální orgie jsou zde zaručeny. Pokud by šlo prolog hodnotit zvlášť, byl by rozhodně v mém top 10, nic lepšího jsem totiž dlouho neviděla. Občas mi připadalo, že některé scény jsou čistě účelové a mají jen šokovat, což působí lehce rušivě. Film jako celek je ale rozhodně fascinující a herecké výkony obdivuhodné.
Avatar (2009)
Dlouhá výpravná a efektní pohádka nejen pro dospělé. Nic víc na tom nevidím. Znova už to vidět nechci.
Banksy - Exit Through the Gift Shop (2010)
Super dokument, obzvlášť když si člověk přečte o mystifikaci až zpětně :-) Klidně by to asi mohla být pravda.
Buchty a klobásy (2016)
Neuvěřitelná blbost a ztráta času, film je vhodný snad jen pro puberťáky, co si budou užívat množství sprostých slov.
Český žurnál - Obnažený národ (2014) (epizóda)
Dvě hvězdičky dávám za dobrý námět a téma. Všechno ostatní je bohužel prudce nezajímavé a nicneříkající. Spousta naprosto zbytečných záběrů a téma je rozebráno jen povrchově. Ještě fajn byla první část a rozhovory s delegáty a ukázka zábavy pro Pepíky, pak už jen nuda....
Čierna labuť (2010)
Nemám ráda baletní prostředí, nečekala jsem od toho moc a jediným důvodem byl Aronofsky, jehož Requiem za sen je filmem, který mě oslovil a šokoval asi nejvíc. Black Swan je i díky úžasné Natalii Portman velmi podobný, ale ne lepší. Film má neuvěřitelnou dynamiku, člověk je u jeho sledování v křeči a jen se dívá a nechává se unášet fantazií i realitou. Vůbec by mi nevadilo, kdyby vše skončilo pádem, ale rozhodně je to jeden z nejlepších filmů roku 2010
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
DD miluju, takže herecky je to naprosto úžasné, ale co funguje na divadle asi nefinguje v TV. Za 4 díly jsem se zasmála asi jednou, maximálně dvakrát. Jinak je to dost nudné až trapné. Asi nejsem dostatečně umělecky založená, ale v té trapnosti záměr nevidím
Diktátor (2012)
Směsice velmi laciného nevkusného humoru a geniálních intelektuálních vtipů, kterým může rozumět jen pár lidí. To vše v poměru 70:30.
Drive (2011)
neuvěřitelná atmosféra, víc se říct nedá. Nejpřekvapivější a možná i nejlepší film tohoto roku.