Recenzie (866)
Zóna smrti: Čas odplaty (2015)
Za mne to chtělo méně drátů a více krve...
Batman (2022)
Povedená a hodně odvážná adaptace, která se topí v depresivní atmosféře známé z novějších komiksů. Vychytaný a velice stylový vizuál, pomrkávání na diváka hromadou odkazů a drobností, nenápadná a vtíravá hudba evokující Darth Vader Theme. Na pět hvězdiček to není, některé linky a postavy jsou moc ploché a Bruce Wayne mimo batmaní kostým moc nedává smysl, ale je to na dobré cestě.
Ulička nočných môr (2021)
Pomalu plynoucí film, rochnící se v atmosféře a náznacích. Mistrovské řemeslo se silnou hereckou sestavou. A stejně tomu něco chybí...
Volyň (2016)
Už dlouho mě žádný film tak nešokoval.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Na poměry českých sterilních, nebo naopak totálně přestřelených, komedií poslední dekády se jedná o funkční svěží vítr.
K zemi hleď! (2021)
Výborně obsazená, výborně natočená a, v souvislosti se současným děním, celkem mrazivá satira.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Příjemná nostalgie, je zároveň fajn vidět herce po takové době ve známých kulisách a slyšet je vzpomínat. Trochu mě zamrzelo, že to bylo v duchu "vše dobré, na špatné už se zapomnělo". Prostě jsem čekal více pikantních historek z natáčení a toho opakování, jak jim to všem změnilo život a jak to bylo úžasné už bylo na na konci taky moc. Ke kauze Rowlingová se raději nebudu vyjadřovat, vidím za ní velký nevděk studia a tvůrců, zasloužila si tam být
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Hodně jednostranně vyznívající dokument, který vůbec nebere v potaz zvěrstva páchaná Srby a jejich plánováné etnické vyčištění oblasti v rámci operace Potkovica. Zkrátka nelze říci, že ti špatní byli během konfliktu jen kosovští Albánci a jejich Osvobozenecká armáda...
Quo vadis, Aida? (2020)
Silný film, ze kterého mrazí, aniž by musel explicitně něco ukazovat. Stejně jako bosenští utečenci, i divák tak nějak ví, co se děje...
Vlkochodci (2020)
Čtyři hvězdičky za tu nádhernou animaci, příběhově úplně klasická pohádka.