Recenzie (866)
Frontline - 20 dní v Mariupole (2023) (epizóda)
Kdo tento dokument viděl a není dement, má jasno...
Medveď - Ryby (2023) (epizóda)
Neskutečná epizoda.
Sandman - Série 1 (2022) (séria)
Svěží vítr do seriálového světa a místy až neskutečně věrná adaptace komiksové předlohy. Konvence sériových vrahů v posledních dílech dává naplno vyniknout autorově představivosti a zálibě bizáru. A bonusový díl také super, ukazuje na promyšlenost a provázanost celého světa, v němž se Sandman odehrává.
Oko v oblakoch (2015)
Výborné drama ukazující nesnadné morální kyvadlo pro operátora dronu a celý velicí tým, oba sedící skoro na druhém konci světa. A následnou nevůli byrokratické pyramidy přijmout zodpovědnost za jednoznačné rozhodnutí, pečlivě budované, výborně obsazené.
John Wick 4 (2023)
Chce to nehledat v tom nelogičnosti a prostě si užít poctivou, nápaditě natočenou akční jízdu.
Osvietenie (1980)
Tady vše totálně ladí dohromady.
Peacemaker (2022) (seriál)
Výborné provázání se Sebevražedným oddílem, stejní tvůrci zaručují snad ještě větší ztřeštěnost. Z Peacemakera se z totalniho dickheada stala plastická postava.
Duna (2021)
Velkolepé, nic jiného není třeba dodávat.
Volyň (2016)
Už dlouho mě žádný film tak nešokoval.
K zemi hleď! (2021)
Výborně obsazená, výborně natočená a, v souvislosti se současným děním, celkem mrazivá satira.