Recenzie (1 769)
Diego Maradona (2019)
Film-dokument ukazuje že Maradona bol taktiež ako my len človek so všetkými slabosťami a nedokonalosťami, všetkým čo robí člověka človekom.
Carrie (1976)
Jedna z mála Kingoviek, ktorá úspěšne zachovala a preniesla na plátno onu autorovu schopnost zachytiť atmosféru, dramatickú zložku a hlavne príbeh. Horor a jeho efekty z roku 1976 beriem dneska už trošku s rezervou.
Bábovky (2020)
Kategoricky typická česká ,, komédia,, poslednej dekády, ktorá takmer ničím nevybočuje z priemeru a populizmu kinematografie. Film Neiritoval, ale po pár týždňoch od zhliadnutia nemám žiadne extra poznatky, ktoré by sa mi nejako v mysli zafixovali.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Na Novu, resp. Voyo dosť slušný počin, zväčša všetku smotanu zlízala poprávu ČT. Viacej o Roubalovi, pridať kl'udne naviac jeden diel a je to o.k., plný počet. ... Čermák je trefa do čierneho, jeho etuda je zrovnatel'ná s Hopkinsom ako Hannibal Lecter.
Svědectví (1994) (seriál)
Som vel'mi rád, že miniséria ,, The Stand,, zostala vel'mi verná knižnej predlohe, ktorú som považoval za ťažko sfilmovatel'nú. Ruku v ruke práve možno toto je hlavným aspektom a bremenom problému zvaným stopáž, resp. niekedy jej prílišné skrátenie .... Celkovo ale až na pár výnimiek palec hore.
Okupace (2021)
Film, tak trošku z iného ranku, ktorý ale nekompromisne tne do živého a ide priamo na dreň. Minimalistické majstrovstvo, ktoré filmovým obrazom a pojatím mi promítalo Bergmana oživilo český rybníček, ale obávam sa, že je to iný druh ryby do tejto vody. Treba sa nastavit' na rovnakú vlnu a úspech je zaručený. Herci super, za mňa ale úplne TOP: Brousek !
Afrika na Pionieri (2019)
Známy sympoš Marek u mňa zabodoval už v expedícii Dana Přibáň, a tak som vel'mi rád za nápad s motorkami. Štruktúra dokumentu je rovnaká ako, ,, Trabanty,, ale dobrodružstvo, vtip a hlavne charizma posádky je nezamenitel'né a ja proste nemôžem inak...
Denník moderného fotra (2021)
V tejto dobe covidí, čo sa len tak nevidí mi k spokojnosti stačí evidentne málo. Film je síce už od začiatku prvoplánový, predvídatel'ný a jasne šablónovitý, no našťastie Ramba a hlavne Mádl pár dobrými gagmi a úsmevnými historkami u ktorých sa isto každý rodič nájde, držia dej nad vodou.
Lajna - Série 3 (2021) (séria)
Kto by to bol čakal, že tretia séria dnes už tohto kultu bude sa tyčiť v popredí.?... Gagy úderné, ostré ale hlavne vtipné. Best!
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Po vel'mi dlhej dobe je toto jeden z nejlepších českých filmov, ktorého som mal možnost zhliadnut'. Všetko tu fungovalo naprosto plynule, nenásilne a prítomným hercom to muselo snáď byť písané na mieru. Pobavilo, rozosmutnilo, potěšilo.