Recenzie (519)
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Nuda to je pruda, to fakt je lepší smrt....
1984 (1984)
První film, u kterého změním hodnocení. Při prvním pokoukání jsem ho ocenil 2* bez znalosti literární předlohy. Pak jsem si ovšem přečetl 1984 a na film se podíval znova a líbil se mi o mnoho víc. Na film 1984 se nejde prostě koukat bez znalosti předlohy, jinak se toitž stává nesrozumitelných chuchvalcem pojmů.
No, počkaj! (1969) (seriál)
Moje milá vzpomínka na dětství... =)
Gladiátor (2000)
Špinil si ruce hlínou jenom proto, aby si je potom mohl omýt v krvi...
Osudový dotyk (2004)
Upřímně závidím těm, kteří tento film ještě neviděli a mají to v plánu... :) Protože poprví je to vždycky nejlepší ;)
Ja, legenda (2007)
V žádném případě nebudu zakrývat, že Willa prostě žeru a v tomhle filmu mi jasně dokázal proč je vlastně můj nejoblíbenější. Každou scénu, každý moment, každou grimasu jsem tam byl a cítil s ním. Zvlášť ta scéna s tou figurínu, kterou rozstřílí ve mně zanechala tolik pocitů, které nepřekoná ani 1000 dílu Ordinace!
Pofajčíme, uvidíme (2004)
Vždycky, když vidim tenhle film, tak dostanu obrovský hlad a chuť na minihambáčky :D
Sedem trpaslíkov (2004)
Pro mě naprosto nepochopitelný (rádoby) humor.
Twin Peaks (1992)
Vím, že je to surrealistický film, a že nemám čekat žádnou logiku (kort od Lynche), ale prostě mám rád ve filmu pořádek a jasno. Úvod, stať a závěr a jak tohle není, film ztrácí přehlednost.
Equilibrium (2002)
Skvěle inovovaný 1984.