Recenzie (609)
Cesta okolo sveta za 80 dní (2004)
Trapné.
Vratné lahve (2007)
Příjemné pohlazení po duši.
District 9 (2009)
Hutná a netradiční sci-fi záležitost silně kritizující některé aspekty společnosti aneb kdy jste naposledy ve vážně myšlené sci-fi fandili emzákům?
American Dad! (2005) (seriál)
Snad nejlepší animovaný seriál z US.
Sofiina voľba (1982)
Úžasná Meryl Streep!
Twin Peaks (1992)
Typická Lynchova ujetost, bohužel jsem jí viděl dříve než jinak dokonalý seriál a vím kdo je vrah Laury Palmerové :(
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Bohužel jsem viděl s dabingem takže to vidím na pouhé čtyři. "Pojedu s tebou."
2001: Vesmírna odysea (1968)
Ten konec byl na mojí osobu příliš.
Anděl na horách (1955)
Nasrat podruhé!
Dovolenka s Andělom (1952)
Nasrat!