Recenzie (313)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Brilantní režie, brilantní vizuální efekty, brilantní zakončení 85%
Quanti - Alchymisté z Wall St. (2010)
Hezký dovětek pro INSIDE JOB (2010). Škoda nedokončené linie s anonymním účastníkem kurzu pro Quanty. 75%
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Úžasní herci. 85%
Prenasledovaný (2011)
Nuda, vopruz, nemastný, neslaný.......rvačky, honičky, konspirace - klišovitý. Ztráta mýho času :-( 50%
Strom života (2011)
Překrásná symfonie zvuku a obrazu, životnost a příroda, kterou cítíte na vlastní kůži a nemusíte ani sedět v 3D kině, myšlenka poněkud nedokončená anebo úplně jiná, která mě minula...to nevím. Vím ale, že Malick je od nynějška jeden z mých oblíbených režisérů. 80%
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Rosie H.-W. není Megan Fox, ale...........JE TO KOČKA a akce stejná jako v dvojce. Trochu nuda takže 3*.........ale dobře Rosie to zvedne na 4* :-P 75%
Lidice (2011)
Strhující příběh. Nevydařený film. Velká Škoda. :-(
Milujem ťa, Beth Cooperová (2009)
Tam někde na konci byl cítit závan myšlenky. Bohužel však neúměrně slabý k zápachu hlavního hrdiny. 40%
Ali G Indahouse (2002)
Alíku tohle vtipný nebylo - De5pect. 40%
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Velký svaly + rychlý fára + žhavá milfka + policajtka s pěknýma kozama/očima + parťáci jak z Dannyho parťáků + pořádná The Expendables-bitka + moje milovaná Eva Mendes nakonec = ROMÁN PRO (SKUTEČNÝ) MUŽE 90%