Recenzie (85)
Lynč - Likvidace zásob (2018) (epizóda)
Lynč se zprvu tvářil jako moc zajímavý seriál ze současného českého maloměsta a nakonec skutek utek. Celé se to postupně tříští v nepřesvědčivý amatérismus a kostrbaté herecké výkony. No ale Pavel Kříž to korunoval, myslím, že většího slizouna jsem opravdu ještě neviděla.
Elitní policajtka (2016)
S nostalgií vzpomínám na francouzské Taxi, s neschopným policajtem Émilienem byla aspoň sranda.
Ledová vášeň (2016) (TV film)
Schematické a prázdné, škoda slov. Tenhle sport je sice v zámoří velmi populární, ale nechápu, proč se zde pořád točí tyto povrchní a nic neříkající zkreslující snímky. A rozhodně to nezachrání ani olympionik a epizodní role nejlepší tanečnice na světě. A přitom krasobruslení je přímo rezervoár pro zajímavé scénáře, které napsal sám život. Ať již osudy vrcholových sportovců, neuvěřitelné trenérské intriky, skrývaná anorexie či děti bez dětství. Jsem zkrátka zaujatá a náročná a chtěla bych vidět více filmů jako Já, Tonya.
Malé lásky (2017) (relácia)
Pro peníze cokoli že.. Některé věci by ale měly zůstat v soukromí..
Päťdesiat odtieňov slobody (2018)
Doufám, že brzy natočí další díl..Padesát odstínů potratu Anastacii Greyové..to by bylo určitě zajímavější než toto dílo. A všem slečnám co se díky tomuto naivně zhlédly v sado-maso bych povinně pustila Pasoliniho Saló na vystřízlivění. La la love me like you do!