Posledné recenzie (19)
Muž z ocele (2013)
Zack a jeho epicky film o Supermanovi. Donnerova verzia bola na svoju dobu vynikajuca. Singer natocil katastrofu ktoru zachranoval akurat tak Spacey v ulohe Lutora a potom prisla ocista v podobe Muza z ocele. Snyder za pomoci Goyera a Nolena natocil jeden z najlepsich filmov o superhrdinoch. Do toho vynikajuca hudba od Zimmera a herecky koncert v podani Costnera a Crowa. Cavill sa v ulohe Kal Ela predstavil bravurne. Pevne verim ze este uvidime aj dalsi samostatny film o muzovi z ocele.
Mestečko Twin Peaks - The Return (2017) (séria)
Navrat do Twin Peaks v samotnej rezii Davida Lyncha. Navrat ktory je uplne inde ako 25 rokov starsi serial. Opat sa tu stretavame s povodnym osadenstvom, opat pribeh ktory je natolko zaujimavy a opat je nutne rozmyslat nadtym ako to tvorca myslel. Sice nedoslo na uplne vysvetlenie vsetkeho, a hlavne koniec ktory bol dost otvoreny a osobne si myslim ze uz odpoved ku koncu nedostaneme. Poslednu seriu som si dost uzival a hlavne agenta Coopera. Pri zaverecnych titulkach pri fantastickej hudbe Badalamentiho mi aj prislo luto ze uz je koniec.
Zelená míľa (1999)
Pre mna jeden z najlepsich filmov vobec.Preco ? 1. Skvela rezia 2. Skvely namet od Kinga 3. Jedinecny Hanks a nielen on 4. Vynikajuca hudba