Recenzie (214)
QI (2003) (relácia)
Asi ten nejskvělejší nejzábavnější TV pořad na světě. Čekám, kdy práva koupí ČT a bude se u nás vysílat QI s Markem Ebenem. Nicméně na pana Stephena Frye nemá nikdo. :)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První dvě řady bezkonkurenční :) - třetí byla špatná :(
Začátky (2010)
Cynický životní příběh Mika Millse ve velice osobité podobě. Určitě ne pro všechny, pro mě však velice :)
Tintinove dobrodružstvá (2011)
4 hvězdičky a plus :) Znovu se potvrdilo, že na co pan Spielberg šáhne to mu prostě jde. To o co se snažil Zemeckis posledních 7 let dokázal Steven v jednom filmu. Animace a vizuál je dechberoucí a uvodní scéna (hned po titulcích) je naprosto úžasná. Těšil jsem se na animák pro dospělé se špetkou infantility. Té dětskosti tam bylo na můj vkus poněkud příliš a závěrečné scény až moc šílené. I tak skvělý zážitek, skvělý Spielberg, skvělý Williams a těším se až se na to podívám v originále :)
Dámska jazda (2011)
Thank god I'm a man.
Ide len o sex (2011)
Tohle není film pro babičku.
Šéfovia na zabitie (2011)
Geniální šéfové a nudní zaměstnanci. Asi tak se to dá shrnout. Zoufale málo Colina Farrela, který má ve své podstatě jen jeden skeč. A zoufale moc scén s hlavním triem. Ale i tak skvělá komedie nad standard :)
Fantastický Spiderman (2008) (seriál)
Proč jsou všichni hranatí a cute? :(
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Je neuvěřitelné co všechno si dokáží tvůrci morálně obhájit.
Princ a pruďas (2011)
Překvapivě velice dobré fantasy, které mi svou atmosféru připomnělo Hvězdný prach. Ze začátku převládali nechutnosti ale druhá polovina filmu byla poctivá komediální podívaná se skvělým dramatickým závěrem. I když jsem se bál, že mi antipatie k hercům zkazí celý film, tak se mi pan Franco a pan McBride ,k mé nevoli, velice líbili. :)