Recenzie (1 057)
Zdrojový kód (2011)
Snímek, u kterého nemusíte přemýšlet, nakolik je daná věc reálná a zda se v příběhu nevyskytují nesrovnalosti, protože prostě šlape...Osobní propojení s hrdinou a jeho misí je na dnešní poměry neuvěřitelné, chytne vás to a nepustí...rozhodně překvapení...
Proroctvo z temnôt (2002)
Bravůrně natočené...kamera a střih...vybudovaná atmosféra...až do samotného závěru, který se až tak nevydařil, výborný film...
Ranař (2011)
Až překvapivě dobré...až překvapivě se dá hercům (ano, všem, takže i hlavnímu představiteli) jejich charakter uvěřit...takže, byť místy vulgární a přehnané, velmi roztomilé...svým způsobem samozřejmě...
Tvrdá hra (1977)
Film o sportu, který nesmíte brát moc vážně...místy jde až do úrovně původních grotesek...náramně jsem se bavil, protože jsem se tomu nebránil...
Ali (2001)
Film nejen o boxu a nejen o Alim...film o kusu historie...a o až možná přehnaném přesvědčení o neporazitelnosti, která byla zřejmě půlkou úspěchu...
Dym (1995)
Perfektní komedie založená spíše na hovorech...na hovorech obyčejných lidí...tento film se rozhodně nerozplyne jako dým...na něj se zkrátka musí vzpomínat...
Bol som pri tom (1979)
Toto není pouhý film...není to ani dobrý film...toto je symfonie...Sellers hraje neskutečnou ligu...
Neriadená strela (2010)
Vydařená taškařice, kterou opravdu stojí za to vidět (stejně jako hmatatelný příklad toho, co se stane, pokud nebudete čistit své zbraně)...
Je dôležité mať Filipa (2002)
Kus poctivé Británie...poctivě zpracovaný Wilde...vtipné, zábavné, milé...krásné...
IQ (1994)
Mám rád, když je ve zpracování romantických komedií zapojeno IQ...například z této je to patrné...