Recenzie (211)
Pod toskánskym slnkom (2003)
Chcete pohodu, chcete klid, chcete se kochat a nasávat Itálii? Když přežijete prvních pár minut, kdy je hlavní hrdinka ještě v USA, dočkáte se krásného zážitku...
Nežné vlny (2013)
já teda nevím lidičky, jste moc přísní, dyť to bylo pěkný...
Nedostižný Gretzky (2003)
Dokument se mi nelíbil... myslím, že si Wayne zasluhuje trošku lepší pojetí filmu o jeho kariéře, která byla báječná, Tohle byla opravdu nuda!
Mafiáni (1990)
nuda, nuda, šeď, šeď Miluju filmy o mafii, viděl jsem jich už hodně a musím říct, že byly snad všechny lepší...
Avengers: Pomstitelia (2012)
*** za to, že jsem se u té blbosti zasmál... panenko, méně takových amerických filmíků...
Lásky čas (2013)
Podle mého názoru určitě nejlepší film roku 2013. Skvělý námět, romantika, vtip... co víc si přát...
Antikrist (2009)
to byl hnus...
Terminál (2004)
přeameričtěné, nereálné, ale celkem zábavné :-)
Nepriateľ (2002)
Božínku, takové psycho už jsem dlouho neviděl. Daniel Auteuil opět potvrdil svoji kvalitu. Ale po tomto filmu se Vám právě díky tomu dobře spát nebude...
Muž a jeho pes (2008)
Smutné rozloučení Belmonda s filmem :-(