Recenzie (211)
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Dvě hvězdičky jenom kvůli obsazení
Babie leto (2001)
Pěkné výkony herců, ale co se týká filmu jako takového, viděl jsem hodně lepších...
Dievča na moste (1999)
Krásný, nezvykle natočený film s dobrým koncem, vynikajícími výkony obou protagonistů a skvělou hudbou především u scény ve stáji... V mém žebříčku ho řadím velmi vysoko...
Jean od Floretty (1986)
Krásný film, i když se špatným koncem... snad to druhý díl vynahradí, aspoň se to píše v recenzi
Lakomec (1980)
Tento film je potřeba vnímat ne jako klasický film, ale jako divadelní představení, pak jej dokážeme pochopit a patřičně si ho užít!
Rozmary mocných (1971)
Jednoznačně nejlepší film Louise de Funes, samozřejmě podle mého názoru... ale kdo se chce pobavit a tohle neviděl, neměl by opovrhnout takovým filmovým pokladem
Veľký flám (1966)
Krásný film, krásné výkony, kdo to neviděl, o hodně přišel... nejlepší film francouzské kinematografie všech dob... ale to není můj výmysl, ale realita potvrzená hlasy francouzů, já mám z Louisových filmů raději Pošetilost mocných
Dogma (1999)
Nějak mě to nechytlo, ale kamarádům se to líbí...
Dallas (1978) (seriál)
Zas tak špatné to nebylo, ne?
Rozum a cit (1995)
Moc pěkný film, dramatický i romantický se skvělými hereckými výkony