Recenzie (7)
Knock Knock (2019) (amatérsky film)
Slušně vypadající horor beze slov. Objektivně bych dal 4*, ale za prvé se jedná o amatérskou prvotinu, zcela evidentně uvařenou z vody a za druhé zdejší hodnocení se mi zdá poněkud nepřiměřené. Doufám, že tímto autoři neskončí :)
Noc v motelu Marion (2019) (študentský film)
Výborně natočený short. Prospěla by delší stopáž.
Trash Town (2019) (študentský film)
Připadá mi, že tvůrci si ukousli moc velké sousto. Snažili se mít toho ve filmu tolik, že vlastně všechno pak působí nedotaženě. Od scénáře, přes herecké výkony, choreografii soubojů a v neposlední řadě střih... Dle prezetace autorů na sociálních sítích jsem opravdu čekal asi moc...
Man on a Mission (2018)
Technicky absolutní špička. Geniální short.
Maskovačka (2017) (amatérsky film)
Otřesné herecké výkony, hudba i scénář. Víc snad ani nelze říct.
Mazacia hlava (1977)
Atmosféra a promyšlenost tohoto snímku je fascinující a svým způsobem geniální...
Halloween (2018)
Bylo opravdu potřeba točit další film této série? Zbytečný a strašně klišovitý film...