Obľúbené seriály (7)
Bratstvo neohrozených (2001)
Tak jako tento seriál mě žádný film či seriál nezatáhl do války. Naprostý kinematografický skvost, každý výstřel, každý přesun jsem se cítil jako bych byl s 501. Výsadkovou při tom. Málo co překoná tento seriál. Díky Vám Easy Company, díky Vám Majore Wintersi..
Runaways (2017)
The Defenders (2017)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013)
Hra o trůny (2011)
Ordinace v růžové zahradě (2005)
Seriál který krásně nakrmí české oko diváka, avšak já jsem náročnější fanoušek, proto dávám 2 hvězdy. Nic lepšího, ale stejně na českých kanálech nenajdete.
Sexuální výchova (2019)
Nejlepsi serial od netflixu hned po stranger things, doufam ze treti rada budu tak skvela jako ty predesle, at uz je tady