Recenzie (1 459)
Signál z neznáma (2014)
Začátek je poměrně vlažnej, pak dlouho nic a nakonec bombastickej konec. Velmi dobré! P.S. Love mi přišlo ještě lepší!
Lord of Tears (2013)
Nebýt těch naprosto tragických "hereckých" výkonů by to bylo ještě lepší. Sice nic senzačně originálního a lehce schématické, ale hodnotím jako velmi zajímavý pokus. Docela i pěkně natočený, jen ti herci, to je tragedie :(. Námět s velkým potenciálem, zabitej otřesnýma a topornýma nehercema (obzvláště hlavní hrdina a hrdinka = to je křeč jako prase, ty jejich výkony). Ale vydržel jsem až do konce... dobrý!
Omar (2013)
Konečně pořádnej film ze života s happy endem po arabsku. Allah Akbar!
Prežijú len milenci (2013)
Překvapivě to nebylo vůbec špatné, takové pomalé až líné, ale dobré... romantika po upírsku :) s příjemnou hudbou a velmi nepříjemnou soudružkou Wasikowskou.
Liečiteľ (2013)
Poměrně vydařené, jen trochu kýčovité. Historická záležitost ukazující jak byla vždy církev - ať už katolická, židovská nebo muslimská - na hovno a snažila se jen zblbnout a ovládat lidi. Díky bohu za ateismus! Aby mi furt někdo říkal co mám dělat abych náhodou nějakého boha nepohněval.... k posrání. Přece ho nebudeme léčit, kdyby se náhodou vyléčil tak je to čarodějnictví! Bůh chce aby zemřel, tak musí umřít. Hnus velebnosti.
Dopraváci (2012)
Pěkný, kurwa, pěkný!
WikiLeaks: Informačná vojna (2013)
Skvělé herecke výkony a velmi zajimavé téma. Rozhodně stojí za vidění.
Old Boy (2013)
Originál mi přišel tedy lepší, ale jinak very good! Vysoce doporučeníhodne, oproti dnešním slabým sračkám!
Konzultant (2013)
Slabší rozjezd a "happyend" jak z praku :) (škoda jen těch červenejch šatů na smetišti a "filmečku" na DVD - holt život je krutej...)
Ona (2013)
Hustej fičák, na povrchu to vypadá sice jako celkem přiteplalá sračka, ale pod povrchem mi běhá mráz po těle z takovéhle "budoucnosti". Ale mílovými kroky se k ní blížíme, Odumba v Americe a bolševici v EU na to pracují dnem i nocí. "1984" v soft-core verzi. Doporučeno.