Recenzie (1 459)
Anihilace (2018)
WOW! Naprosto super, včetně úchvatného závěru, kde mi běhal mráz po zádech. Také hudba je naprosto skvělá!
Vyhladovaní (2017)
Tak musím říct/napsat, že mě se to dost líbilo. Je to krásně bezútěšné, takhle nějak by to vypadalo v reálu - všichni by rezignovali a každej by jel ve finále sám za sebe, max. malá skupina. I konec dobrej. Herci sice celkem nevýrazní, ale o to víc je to osobnější - jakoby v tom hráli sousedi od vedle. Dávám plný počet!
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Variace na Burning chrome a další díla, Blade runnera nevyjímaje, ale není to vůbec marný! Doufám, že to vydrží...
Dark (2017) (seriál)
Hodně dobré... bravo Netflix!
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
Hustý.... (obraz i zvuk) smekám před tím jak to zahrál Barry! (psycho jako prase)
Atomic Blonde (2017)
Fakt pobavilo! Suprová dobová hudba a docela pěkně vystajlovaný... škoda jen tý vychrtlý přestárlý agentky, co měla opět ručičky jako hůlčičky a nožičky jako párátka a stejně přeprala všechny tvrdý rusáky :( to si fakt dělaj prdel... ale dobrý, moc dobrý! Takhle dobrý jsem to fakt nečekal = super!
Expanze (2015) (seriál)
Zatím první sezóna, ale na Syfy Channel je to fakt bomba! Užívám si každej díl :)
Taboo (2017) (seriál)
Zatím bombice! Je to krásně depresivní a hnusné - mňam, mňam :)
Rammstein in Amerika (2015) (koncert)
Bombice!
Muž menom Ove (2015)
Super, ze života, o životě, po životě?