Recenzie (65)
Životy tých druhých (2006)
Velmi zdařilý film, oscara si rozhodně zaslouží...............
X Factor (2008) (relácia)
Kopírka Česko hledá superstár, nestojí za nic snad jen jako kulisa k nedělnímu večeru
Hádej, kdo jsem! (2007) (relácia)
Docela fajn, když v televizi nic jiného není...
Eso (1994) (relácia)
Ach...bez tady toho pořadu si snad nedokážu představit pubertu...
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Je to hrozný pořad.Sice oceňuji, že pomáhá mnohým lidem najít své blízké, ale na druhou stranu šíleně hraje na city...opravdu větší doják jsem neviděla....
Kung Fu Panda (2008)
Skvělý animák, a velmi důvtipný. Konečné nějaký velký nemotorný a zároveň tak slaďounký hrdina:)
Kristian (1939)
Úžasný film, skvělá česká klasika se skvělým hereckým obsazením. Líbí se mi také úvaha o nesnesitelnosti stereotypu života...
Príliš dlhé zásnuby (2004)
Skvělé, akorát příště si k tomu vezmu snad tužku a papír abych zapisovala ten výčet lidí, kteří jsou jmenovány a ze kterých jsem měla pěkný guláš na konci.....
Angie (1994)
Konečně někoho neopustila matka jen protože by byla hodně mladá, nebo protože chtěla dělat kariéru. Za zajímavou zápletku má u mě hvězdičku navíc.
Wall-E (2008)
Na tento animáč jsem se přiznala, ale musím se přiznat že mě trochu zklamal. Čekala jsem šílenou, skoro až nevymyslitelnou zápletku s trochu humoru okořeněnou roztomilostí malého Wall-Eho. Ale nic prvních 15 minut se vlastně nic neděje a vlastně to není ani moc roztomilé. Poté co přiletí EVA se už konečně začne něco dít, ale jako nic moc to není.Pravá zápletka přijde až tak v půlce.Je docela zajímavá, ale podle mě málo rozvinutá.K tomu jsem ještě některé části pochopila až když jsem nad nimi po filmu začala přemýšlet, abych pochopila jakže to vlastně bylo myšleno.To si myslím, že by se u animáčů tohoto typu stávat nemělo. Takže žádná senzace ...