Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Co říct?? Legenda mezi legendami. ..100%
Trainspotting (1996)
Naprosto noblesní muzika a skvělý Ewan McGregor v jednom z nejlepších filmů nejen o drogách...100%
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Díky tomuto filmu si mě získal Freeman, a asi jeden z nejlépe napsaných scénářů, které se objevily na filmovém plátně. Bravo Franku...100%
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Neni vo čem. Z tohoto filmu jsem si dokonce stáhl zvukovou stopu a poslouchám ho večer před spaním (samozřejmě v originálé). Neni lepší ukolébavky...100%
Requiem za sen (2000)
Všechno na nejvyšší úrovni. Líp už to prostě nešlo. Režie, střih, kamera, herci no a ta HUDBA!!! Mansell se opravdu předved. Božský film..... 100%
Sedem (1995)
Jednoznačně nejlepší Fincher, ale také pro mě Brad Pitt. Myslím, že nikde jinde už lépe nezahrál a asi ani nezahraje. I když von je dobrej všude, že jo??! ..100%
Mesto bohov (2002)
Na první pohled nádherné město, na ten druhý... no jen se podívejte na Cidade de Deus...100%
Vtedy v Amerike (1984)
Myslím si že právě toto je Leoneho nejlepší snímek i když Tenkrát na západě mám taky rád. Jenže když tíhnu spíše ke gangsterským filmům...100%
Dvanásť opíc (1995)
Po prvním zhlédnutí sem vůbec nechápal, po druhém mi to docvaklo, no a po třetím sem ho musel šoupnout do Top 10. ...100%