Posledné recenzie (6)
Dunkirk (2017)
Nechápejte mě špatně, vůbec to není špatný film. Od pana Nolana jsem ale čekal víc, nebo něco trochu jiného. Podle mě měla tahle zápletka větší potenciál. Je to krásně natočené, vizuál je skvělí, bez zbytečného CGI, za co dávám veliký palec nahoru. Nechápu ale to, že tam máme takové herecké kapacity a nehrají skoro nic. Mluvím o Cillianu Murphym a Tomu Hardym. Cillian sice občas něco zahraje, ale moc tam není. Pan Hardy je zase celou dobu zakrytý, takže budget na herce byl v podstatě vyhozen do koše. To mohl hrát kde kdo. Chápu že mezi panem Nolanem, Murphym a Hardym jsou dobré vztahy, ale měl jsem asi od pana Nolana až moc vysoký očekávání. To jsou mé pocity z tohohle filmu.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Po 28. minutě jsem to vypnul a šel dělat něco, při čem se sám sebe neptám "proč to děláš/proč na to koukáš". Momoa je cool, ale "thats about it". Motivy všech postav, chabé, nezáživné, milionkrát ohrané a líp provedené. Ty efekty ? Jako bráško.... teletubbies vypadají líp. Všechen respekt k Momoovi, je to sice hlupáček, ale mám ho rád. Kde jsou ty dobré filmy od DC? Aha, já vlastně vím kde. Čekáme na Matta Reevese než ho dodělá........ Jedna hvězda pro Momou a za mojí lásku k DC charakterům, kteří si zaslouží daleko lepší filmy než ja tehle mr**a.
Thor: Láska a hrom (2022)
Další výplod dnešního pokřiveného světa a jeho pokřivených komerčních hodnot