Recenzie (49)
Svatá Maud (2019)
Dobrá psychologická studie jedné schizofreničky s religiózním bludem. Působivé, ale mezi horory bych to neřadila.
Servant - 2:00 (2021) (epizóda)
Druhá série neměla vzniknout, absolutně o ničem. Po tomto dílu bohužel končím.
Anna Kareninová (2012)
LEV MUSÍ V HROBĚ ROTOVAT JAKO VŘETENO kdykoliv se tato sračka kdekoliv promítá. Knihu miluju, stejně tak některé jiné adaptace, ale tohle prostě nemůžu. Proč tomu proboha dali tu trapnou "divadelní" podobu a udělali z toho poloviční frašku? Na tom příběhu nic moc veselého není, asi proto, že je to DRAMA, proč si to křečovitě upravovat tak, aby to bylo za každou cenu jiné? Zbytečné, nelíbilo se mi to v kině, nelíbí se mi to pořád. Jedna hvězda za skvostné kostýmy. Škoda jich.
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Ráda bych to pochválila, třeba jako Sputnik. Ruská hororová produkce je mi sympatická, ale tohle ne...Většinou u hororů a sci-fi nehledím moc na logiku, ale tady ději kralovaly fakt svrchované píčoviny (vědkyně se před odpornou houbou chránila nejdřív hadrem přes hubu, pak vůbec, na pohodu se prošla ve dvě stě stupních po romantické lávce a vylezla z ní spálená jako já od Egypta atd....) Už od prostředka jsem musela kroutit hlavou nad vší tou demencí, až se mi to znechutilo - tedy dokud mě nerozveselila finální zrůda a nerozesmál plísňový polibek.
The Making of a Lady (2012) (TV film)
Příběh průměr, ale ty kostýmy a interiéry - klenot!
Wonder Woman 1984 (2020)
Úplně jiné než jednička, ale taky dobrý, proč ne. Nečekala jsem od toho žádný zázrak, takže jsem se dobře pobavila a o to šlo. Rozhodně jsem se nenudila a navzdory zdejším komentářům doporučuju zkusit.
The Dark and the Wicked (2020)
Překvapení jako prase. Letos poprvé ve mně horor dokázal vzbudit nepříjemné pocity. A lekla jsem se dvakrát jak sviňa. To mi ke štěstí a plné palbě stačí.
Castle Rock (2018) (seriál)
OMG, to byla přímo jobovka! S tím faktem, že mi nikdo nevrátí sedm hodin života věnovanýho týhle chujovině, nemůžu hodnotit jinak.
Knihy smrti (2020)
Zábavné, zvrhlé a skvěle bizarní. V té bídě hororů z poslední doby se zaměnitelnými příběhy i bubáky je to fakt příjemné osvěžení. Bavila jsem se, twisty fungovaly, masky trochu old-school, ale takovým sympatickým způsobem. Mám podezření, že některé bubu prvky jsou inspirovány mou milovanou hrou Layers of Fear - úryvky hudby, "pocukávající" strašidla - modří vědí.
Dark (2017) (seriál)
Po skvělých dvou řadách přichází osmihodinová ztráta času, která nasere. V podstatě je to už jen komíhání filozofujících postav, jehož logice rozumí na celém (tomhle) světě jen scénáristi nebo schizofrenik. Je vám to najednou celé buřt i přes pracně (a marně) budovanou atmosféru osudovosti. Škoda.