Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Naprosto fascinující dílo bez zbytečného patosu a natočené tak nějak "rozumně". Seriál, který mě uchvátil každým svým dílem.
Priatelia (1994)
Co k tomu dodat? Přátele zná snad každý, kdo nestrávil posledních pár let s hlavou vraženou v záchodové míse. Šestice rozdílných osobností z toho každá jinak "šáhlá" plodící neuvěřitelné množství parádních hlášek a situací. Nejde jinak, než ocenit plným počtem...
Četnícke humoresky (2001)
Zdivočelá země (1997)
M.A.S.H. (1972)
Ajťáci (2006)
Hrdinovia (2006)
Kdybych "Hírousy" přirovnal k obědu, pak by jsme postupně během proplétání se sériemi ochutnali všechno. Od šťavnatého, voňavého a polopropečeného steaku k ovadlému salátu na závěr. Čtyři hvězdy nechávám jenom proto, že zapomenu na spolykání čehokoli jiného kromě oné výtečné flákoty masa na začátku. Jenom doufám, že kuchaři budou soudní a ukončí náš (i tak chutný) oběd dříve, než se dostanou k servírování dalších chodů, které by mohly připomínat spíše rozvařenou brokolici než cokoli jiného...
Krok za krokom (1991)
Krok za krokem tvoří spolu s Alfem a Přáteli mou oblíbenou trojku oddechových seriálů, které pobaví vždycky. Od momentu příchodu "Kouďáka" připočítat ješte jednu hvězdičku navíc...