Recenzie (322)
Absolvent (1967)
První polovina je skvělá (Hoffman je výborný), druhá půlka trošku ztrácí. Ale výborně jsem se bavil, takže plné hodnocení je zasloužené.
Analyzuj (1999)
Určitě nejde o nikterak vyjímečný film, ale hlavní protagonisté zvládli své role velmi dobře a diváka skutečně pobaví - což bylo zřejmě hlavním cílem tohoto filmu.
Angel Heart (1987)
Naprostá absolutoria všem stránkám tohoto filmu. Málokdy mi film tak sedne na notu jako právě tento. Skvělá atmosféra, vynikající hudba, výborný (velké překvapení) Mickey Rourke doplněný skvělým, i když méně vytíženým, De Nirem. Jedinou "kaňkou" je, že onu dobrou pointu jsem už asi od poloviny filmu tušil, ale i tak nádhera. Mrzí mě pouze to, že na tento typ filmu se nedá podívat podruhé :-(((((
Anjel Pána (2005)
Jediná česká pohádka za posledních cca 15 let, která mě pobavila a nepřišla mi přehnaně "uměle kouzelná". Velmi příjemný humor a Trojan je naprosto skvělý.
Apartmán (2002) (TV film)
Přiznám se, že jsem ten film cca od poloviny začal brát spíš jako napínavou komedii. Dlouho jsem čekal na nějaké rozuzlení a pak to najednou skončilo. Jak to vlastně dopadlo? :-)
Azumi (2003)
Pěkná, i když krvavá, pohádka pro mladší generaci. Vizuální provedení je velmi vydařené, ale chybí silnější dějová línie a více propracovaný scénář. Plus je, že představitelka hlavní role je velmi sexy :-)
Babel (2006)
70% - naprosto souhlasím s komentářem od POMO - a to i s poznámkou P.S. Japonská povídka je velice silná a podle mě s největším potenciálem, nicméně v tomto filmu vůbec nemusela být - nemá se zbylým dějem nic společného.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Ach můj bože, tak to jsem zase po delší době sáhl tzv. do hoven. Opravdu netuším, co na tom někoho baví. Je to šílená, ale opravdu šílená nuda. Problém je možná v tom, že jsem jako první viděl Braindead. V něm už se Peter Jackson alespoň téměř vyhnul dlouhým nudným pasážím. Takže jasné doporučení - stačí vidět Braindead - je mnohem promyšlenější a zábavnější. A kdo už Braindead viděl, tak na Bad Taste rozhodně zapomeňte - budete zbytečně zklamaní a naštvaní.
Barry Lyndon (1975)
70% To byl teda nášup - krásně a zajímavě vyprávěný příběh - ovšem hrozně hrozně dlouhý. Tentokrát ale samotná délka nic neubírá na kvalitě filmu. Určitě bych tento film nikterak neořezával, jen možná doporučuji podívat se na něj na dvakrát.
Bezstarostná jazda (1969)
Další z "kultovních filmů", který mě nějak neoslovil. Je to prostě film o ničem, který jsem dokoukal jen díky krásným exteriérům, Jacku Nicholsonovi a dobré hudbě.