Recenzie (322)
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Tak nevím, podle mě jasně "béčkový" film - průměrné provedení, průměrní herci. Možná škoda, že jsem to viděl s českým dabingem, ale nevěřím, že bych přidal víc jak jednu * (navíc stejně nemám rád němčinu).
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Přidávám se k těm, které tento film zklamal. Velmi nevyužitý potenciál, kromě pár světlých momentů je divák svědkem příliš jednoduchého (až chabého) humoru.
Absolvent (1967)
První polovina je skvělá (Hoffman je výborný), druhá půlka trošku ztrácí. Ale výborně jsem se bavil, takže plné hodnocení je zasloužené.
Kult hákového kríža (1998)
Velmi povedený film. Byl jsem příjemně překvapen jak tématem filmu, tak jeho zpracováním a hereckými výkony. Jediné negativum, že jsem viděl dabovanou verzi (což nemám rád). Až tento film uvidím v originálu, zřejmě změním své hodnocení na absolutní.
Kráľovstvo (1994) (seriál)
Trochu zklamání. Asi jsem si neměl nejprve číst komentáře. Já bych to s Lynchovým Twin Peaks nesrovnával - jednak to podle mě nejde a jednak by Lynch jasně vyhrál. Ale neznamená to, že by Království nebylo zajímavé. Velmi dobře vytvořená atmosféra. Díky skvělému filmařskému umění Larse von Triera (výborná kamera a rychlý střih) je po celou dobu cítit napětí a tajemno - velmi působivé dílko. Po každém dílu jsem cítil potřebu vidět další a další a ...
Burani ve městě (1970)
Možná kdybych ten film neviděl v TV s českým dabingem, tak dám vyšší hodnocení. V naprosté většině ztrácí film dabingem na kvalitě - alespoň u mě.
Súboj titanov (1981)
Kdysi to byl opravdový hit, ale čas tomuto filmu hodně ubližil. Byl jsem hodně rád, když jsem ho nedávno sehnal a po letech opět viděl. Ale už to není taková podívaná jako dřív :-((
Kačacia polievka (1933)
Rád bych řekl, že z hlediska stáří tohoto filmu se jedná o kvalitní a vtipnou komedii, leč není to tak. Tento styl humoru je mi cizí, jen jedna scéna mi přišla skvělá (rozbité zrdcadlo). Jinak jsem se ale spíš těšil, až ten film skončí. Rozhodně jsou předválečné filmy, které mě osobně oslovily, ale tento mezi ně nepatří.
Kocka (1997)
Když jsem to viděl před x lety poprvé, byl jsem nadšený a dal bych jistě vysoké hodnocení. Nedávno jsem to viděl znovu a bohužel jsem viděl chybičky - hlavně vyvrcholení to mohlo mít opravdu lepší. ŠKODA. Ale nápad jistě velmi dobrý.
Pí (1998)
Pro mě zklamání. Těšil jsem se na ten film, protože tento typ filmu mám hrozně rád. Jenomže tady prostě ne. Nechci popírat kvalitu kamery, atmosféry, hudby - tam je to paráda. Ale scénář mi přišel víceméně jako pěkná blbost, nemůžu si pomoct. Zdálo se mi to postavené sice na zajímavé myšlence, ale se spoustou chyb. Uvidím časem, až se na to podívám po letech. P.S: nesrovnával bych to s Lynchem !!!