Obľúbené seriály (10)
Vikingovia (2013)
Vikingové, akční drama, které nám ukáže začátky a později vývoj vikingských nájezdu na Anglosaskou Anglii. I když to nemusí být vždy historicky přesné, ukáže nám to události a postavy, které měnily vývoj Evropy v 9. století o kterých jste možná někdy zaslechli, ale neznali. Příběh Ragnara Lothbroka, kdy se z prostého sedláka stane vůdce nájezdníku, který objeví země plné bohatství na západě o kterých panujou legendy. Travis Fimmel hrající Ragnara patří k nejvíce charismatickým postavám, které znám. Populární Vikingové měli končit už po prvních 10 dílech, díky bohu, že se tak nestalo. První 3 série stojí rozhodně za to si pustit. Čtvrtá už je trochu moc natahovaná na úkor hodně počtu dílů. Pátá a šestá už je něco jiného, avšak kvalitu si stále drží. Za mě lepší než Last Kingdom, ale i to má svou pečeť kvality. Vikngové 8,5/10
Dexter (2006)
Gangy z Birminghamu (2013)
Daredevil (2015)
Daredevil je seriál, který jsem si naprosto zamiloval. Výborné postavy, příběh, problémy jak ze života pod maskou, tak i bez. Ideální počet epizod, kde se všechno důkladně představí, vysvětlí a zároveň zabaví. Připomíná mi to Nolanova Dark Knighta, jeden z nejvíce vydařených filmů vůbec. Tohle je ten daredevil, kterého znám, a žádný disney mi ho nepokazí. Daredevil 9/10