Recenzie (30)
Mo jing (2014)
Škoda, že nejde dát 3,5*. Bylo by to tak akorát. Dante pořád ve formě. Akce místy správně brutální. Originálních nápadů půl nůše. Škoda, že "zásadní zvrat" člověk prokoukne celkem brzo. Kdo se bojí afektovaného asijského přehrávání, může bejt v klidu a přistoupit k tomu jako k poměrně originální detektivce. Zamrzí tu a tam špatné CGI.
V měsíčním světle (2019)
Ne, není to tam.
Vesmírný lov (2018)
Rozjezd je slibnej, ale se "startem" do vesmíru to jde hodně do kopru.
Captain Marvel (2019)
Průměrná "marvelovka" poslední doby, se vším dobrým i zlým co k tomu patří. Taková vyvážená strava s dávkou akce, humoru a příběhu. Nic proti ničemu. Vzniklo jako předkrm před Endgame a ty 3 hvězdy tady.
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Čirá zábava, proč si to kazit přemejšlením o hereckých výkonech? Hřmotný akčňák s potvorama a toporným herectvím plus pár přehrávajících veteránů.
Robocop (2014)
Jako bašta z kantýny - takový neslaný nemastný. Vzpomínat na to druhej den nechcete. Papírově dobrý obsazení, osobitej rejža, přesto to nevyšlo. Chtělo by to asi trochu víc osolit po všech stránkách. V šedivým průměru potěší scény s Oldmanem a Keatonem. Pro fans pár replik z původního (nedostižnýho) originálu.
Need for Speed (2014)
Aaron Paul z nějakýho zvláštního důvodu předvádí jeden z nejdebilnějších výkonů kariéry. Ale káry (byť často makety na jiným podvozku) se tam proháněj slušně, a tak s prstem na přetáčení lze absolvovat jako přímočarou jízdu bez zbytečných dějových zákrut. Co byste taky chtěli. Keaton opět fenomenální.
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
Jeden z těch lepších remaků, knížce se to vyrvnat nemůže. Hunnmam s Malekem obstojí. Potěší občasný odklony od "původního filmu" směrem ke knížce a doslovnější konec. Neurazí.
Mimo kontrolu (2016) (seriál)
Zdařilý nástupce Vteřin před katastrofou a podobných dokumentů.
Pan opice (2014) (amatérsky film)
Chci víc!