Recenzie (9)
Gladiátor (2000)
ďej se vůle Boží,díky za ten film,chvála za hudbu...
Tie roky sedemdesiate... (1998) (seriál)
Jako jen díky postavě té mámy
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Někdo jinny dá míň než pět a je čtyř jak se říkávalo......
David Beckham: Bodywear (2013)
Spíše reklama na range rovera..............
Hancock (2008)
Průměrná podívaná,nic velkého.....
Šmejdi (2013)
Drsné...........Jakožto témá na dokument opravdu povedené,tak zpracování režisérky už méně...
Krstný otec (1972)
Děkuji Bože za tento film,vše do sebe zapadá,soundtrack,děj,napětí a hlavně ta atmosfera
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Bez debat,kultovni to slovo kultovní vymysleli pro tento film......
2Bobule (2009)
Dědictví mám rád,ale jak se koukám na tento film,jak jsou nažraní,je to hrůza,nemá to hlavu ani patu....