Recenzie (48)
Zástavy našich otcov (2006)
Je to trochu nuda. Čekal jsem,že Clint pojme režii trochu jinak.
Beštia (2003)
co si budeme namlouvat, film je prostě propadák. Ale za Stevenovu snahu o akčňák 90tých let dávám*
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Jason mi rozhodně více sedl v roli kurýra. Tento film mi stačilo vidět jednou víc už od něj neočekávám....
Bobule (2008)
Podle mě jde o dost přechválený kousek. Až na pár povedených scének, které ale můj celkový dojem nijak výrazně neovlnily. **
Wanted (2008)
Po delší době je to film který mě dost zaujal.. Promyšlený děj, pěkné efekty.. A navíc Angelina v žigulíku je prostě k sežrání:)
U mě dobrý (2008)
Příjemná oddychovka, která určitě nestojí jen za jedno shlédnutí. ****
Zbesilý útek (2006)
První film ve kterém snesu Rodena.
Metro (2004)
Dávám jednu * za výkon roztomilého pejska:)
300 (2006)
Dějově je to podle mě na čtýru, ale musím ocenit vizuální efekty které nemají chybu. Proto ***
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Na partičku studentů, která vyřeší snad každý problém nezapomenu. asi proto, že jsem u tohoto seriálu vyrůstal a neutekl mi ani jeden díl :-) dávám *****