Recenzie (3 555)
Miliardy - Boasts and Rails (2016) (epizóda)
Semtam stále trvá se zorientovat, kdo je kdo a na jaké strany vlastně hraje, ale jinak jsou Billions fakt poutavý seroš, od něhož bude těžké se odtrhnout.
Miliardy - The Punch (2016) (epizóda)
Státnice hotovy, pomlka končí, začínají prázdniny a s nimi možnost věnovat se všemu, na co do teď nebyl čas. Hlavně tedy Miliardám, seriálu, který jsem zkusil jen kvůli dabingu do práce a teď už jej sjíždím kdykoli. Až tak mě chytnul.
Pád - Bezedná propast (2013) (epizóda)
Závěr, po němž bych nechtěl čekat na další vývoj. Sice budu mít teď mezeru pár dní, ale aspoň ne měsíců či dokonce let.
Pád - Má smělá píseň (2013) (epizóda)
Dostalo se to do bodu, kdy se od toho velmi těžko odtrhává. Nechápu remcání, že se tu nic neděje a tempo je pomalé. Spíš naopak.
Yellowstone - Grass on the Streets and Weeds on the Rooftops (2022) (epizóda)
To je jako naschvál, že v momentě, kdy vás seriál celkem nudí, vyrukuje rovnou se skoro filmovou stopáží u finální epky série. Naštěstí tu dojde i k mnoha hezkým momentům, pro něž jsem v hodnocení stále shovívavý. Ale Kayceho linka mi třeba přijde, pardon za slovník, totálně vytažená z prdele.
Yellowstone - No Such Thing as Fair (2021) (epizóda)
Sorry, fakt to trvá, ale čas je neúprosný a k tomuhle seroši se dostanu jen skrze cesty ve vlaku. Taky už to vůbec není tak poutavý banger jako ve svých začátcích, ten rozpad rodiny, o které to celé bylo, je a bude, mi prostě nejde přes srdce.
Pád - Vilnost a víno (2013) (epizóda)
Gillian Anderson se mi předvedla skvělou rolí už v Sex Education (Aktu X sledovali naši, já ne) a tady mě baví ještě o to víc. Hlavně ta její perfektní britská angličtina. Uším lahodící.
Pád - Viditelná temnota (2013) (epizóda)
Vůbec bych to do Jaimieho Dornana neřekl už v jeho začátcích, jak démonicky dokáže zahrát psychopata prvního rázu. Z některých scén až mrazí. A i z těch, které nešťastnou eskalací událostí ženou vývoj seriálu slušně dopředu. Výhoda krátkých sérií.
Pád - Mrákotný sestup (2013) (epizóda)
No jo, trvalo to, ale už koukáme i na tuhle starou pecku a už jen kvůli obsazení je jasné, že se správně strefil hřebíček na hlavičku. Tenhle hon na myš bude ještě zajímavý.
Zlé sestry - Záchrana Grace (2022) (epizóda)
Povedlo se to vykonstruovat tak, aby to dopadlo poněkud šokantně a zároveň tak, aby se seriál zdařile uzavřel. Tohle sesterstvo mi bude dost chybět.